Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

Είμαι η Θεϊκή σοφία...




«Είμαι η Θεϊκή σοφία. Είναι δύσκολο για τους ανθρώπους, ακόμη και για τους ευγενέστερους να με αναγνωρίσουν αμέσως, λόγω των πέπλων που με σκεπάζουν, γιατί σαν τον ουρανό, είμαι θύελλα μα συνάμα και γαλήνη. Είμαι η προσωποποίηση της λογικής, της τέχνης μα και της στρατηγικής και του πολέμου. Η επικράτηση της λογικής ενάντια στο παράλογο, της γνώσης, ενάντια στην δεισιδαιμονία.

Η Αρχαία Ελληνική ενόραση με κατέβασε στη γη, αλλά εγκατέλειψα τον Παρθενώνα, όταν αυτή τελικά παρέδωσε το πνεύμα της. Οι βάρβαροι, που εισέβαλαν στον κόσμο της τάξεως που έδωσαν οι νόμοι μου, αγνοούσαν το μέτρο και την αρμονία. Η ομορφιά τούς προκαλούσε φόβο και τους φαινόταν σαν κάτι κακό, για αυτό και με έδιωξαν. Όταν, σκορπίζοντας μια νύχτα δέκα αιώνων, φάνηκε η αυγή της Αναγεννήσεως, ξανακατέβηκα στη γη. 

Επισκέφθηκα τους ανθρωπιστές και τους φιλόσοφους μέσα στα κελιά τους, όπου με πάθος φύλαγαν στο βάθος των συρταριών τους μερικά βιβλία, τους ζωγράφους και τους γλύπτες στα εργαστήριά τους, που δεν ήταν παρά φτωχικά μαγαζάκια τεχνιτών.Από τη στιγμή που η σκέψη στα ανώτερα επίπεδά της είναι ελεύθερη, είμαι ακατάπαυστα αντικείμενο σεβασμού των επιστημόνων, των καλλιτεχνών και των φιλοσόφων. 

Ψάξε και θα βρεις, πίστεψε και θα δεις, συντονίσου και θα μεταμορφωθείς. Στοχάσου στο σύμβολο της γλαύκας, και σκέψου πως η νύχτα μπορεί να "κρύβει" την φύση γύρω μας, αλλά μας αποκαλύπτει το σύμπαν..! 
Με τα μάτια κλειστά, βλέπεις "αυτό" που δεν μπορείς να δεις με τα μάτια ανοικτά..!»

Μυσταγωγία- Μυθαγωγία, εμπνευσμένο από κείμενο του François Anatole Thibault



4 σχόλια: