Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Το μυστικό της "σωστής" ερώτησης...



Δύο καλόγεροι βρισκόντουσαν μπροστά σ’ ένα δίλημμα συνειδήσεως: είχαν το δικαίωμα να καπνίζουν όταν προσευχόντουσαν ;

Ανίκανοι όμως να λύσουν ένα τόσο σοβαρό ζήτημα,  απευθύνθηκαν στο Βατικανό,  όταν όμως πήραν τις απαντήσεις διαπίστωσαν με έκπληξη πώς oι εκκλησιαστικές αρχές είχαν δώσει την άδεια στον ένα,  και είχαν αρνηθεί στον άλλο.

—Τι ζήτησες ακριβώς ; ρώτησε κείνος πού δεν του είχαν επιτρέψει να καπνίζει. 
Εγώ ήθελα να ξέρω αν έχω το δικαίωμα να καπνίζω την ώρα πού προσεύχομαι,  και μου είπαν πώς δεν έχω. 

 — Εσύ πώς τα κατάφερες και σου επέτρεψαν ;

—Γιατί εγώ ρώτησα, αν είχα το δικαίωμα να προσεύχομαι την ώρα πού καπνίζω..!

Αναδημοσίευση από http://www.o-klooun.com/

Επιλογές, επιμέλεια  αναδημοσιεύσεων και συνθέσεων κειμένων, Πλωτίνος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου